måndag 27 november 2017

Makalöst

Det är otroligt så fort tiden går! Tänk, idag för fyra år sedan blev jag av med mina väldigt trasiga, artrosangripna höftleder och och fick fina nya. Det tog ganska lång tid att komma igång, fick lite komplikationer och har ju en del andra krångel med kroppen också - men de ruskiga smärtorna från höfterna försvann.
Bara den som haft något liknande förstår hur smärtorna styr ens liv.

Är så tacksam mot personalen på Ortopenden SU Mölndal, de gav mig livet tillbaka.


Före 

Efter

2 kommentarer:

  1. Förstår det. Underbart att man kan göra dessa operationer, nya höftleder, nya knän. Otroligt. Brukar själv känna av höfterna, speciellt om jag ligger på sidan. Inte så mkt i dagliga livet då jag rör på mig.
    GLAD att du är så nöjd, underbart!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det fantastiskt!
      Med tanke på hur mycket du promenerar, kommer du nog kunna hålla artrosen stången ett bra tag till! ♥

      Radera