lördag 8 oktober 2016

Varm i själen

Vissa dagar börjar ganska skruttigt och slutar väldgt bra.

Idag var det en sådan dag. Ont i kroppen, lite trött och sliten. Men glad för Daniel, Karin och Linda skulle komma på middag. Lite stressad, för igår kom det en avi om ett brev som inte gick ner i brevlådan, så jag måste åka och hämta det. Hade ingen aning om var det var, möjligtvis något Thomas beställt.

När jag såg paketet förstod jag direkt!
Det var till mig!
Lillebrors Bästa Kolablandning!
De godaste kolorna som finns, jag verkligen älskar dem.

Nu tycker ni inte jag är klok som blir så glad, men det är en alldeles speciell person som skickat dem. Någon jag inte ens har träffat, men ändå blivit vän med och håller väldigt högt. Lotta är en av de bloggvänner jag fått genom åren, en jättehärlig tjej, som jag skrattat åt, skrattat med, sörjt med, och bara haft trevligt med på nätet. Jag tycker mycket om den här tjejen och tror - nej, vet - att vi hade varit lika goda vänner IRL om vi bott närmare varandra.
Trots att hon är lika mycket Färjestadsfan som jag älskar Frölunda, och då är det något extra...

Hälften är redan borta, det är inte bara jag som gillar de här.
Glädjen blev ju inte mindre av att det fanns massor av lakritskolorna, 
nästan en tredjedel - de är de absolut godaste :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar