söndag 9 oktober 2016

Helt ok

Det blev en rivstart på dagen idag.
Telefonsamtal innan ögonen ens öppnats, lite manfall i laget och nya skulle hittas. Matchprotokoll och schema skulle skrivas ut - då tycker datorn att det var ett alldeles utmärkt tillfälle att starta en installation av en uppdatering stor som hela hårddisken.. När jag åkte hemifrån två timmar senare (utan utskrifter!) var eländet fortfarande inte klart..

Men det löste sig, fick ihop laget och vår suveräne innebandyansvarige löste mina #¤"%# papper.
Och som vanligt är det så att när dagen börjar med strul, slutar den hur bra som helst.
Vi vann matchen, killarna var grymma.
Jag hann hem till hockeyn, och ramlade ihop i soffan med middag, fika och min goe sambo vid sidan. Där sitter (ligger) jag fortfarande, även om min raring nu är i källaren och tränar.

Just det ja, middagen med Linda, Daniel och Karin igår, blev ju förstås hur bra som helst. Kan ju inte bli annat med de där tre, massor av skratt, fniss och mys! ♥

Nu blir det sängen, är så trött!
I morgon ska Linda och jag ut och övningsköra. ICA Maxi i Mölndal väl få en påhälsning, och kanske något mer ställe.
Vi får se vad vi orkar..

Fick ju komplettera frukosten
i väntan på uppdateringen som aldrig blev klar.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar